Software har fået større og større betydning gennem de seneste 20 år som kritisk anlægskomponent.

Både i manuelle og automatisk styrede anlæg er softwaren den væsentligste faktor i dine medarbejderes kommunikation med anlægget.

Derfor besluttede SSI Schäfer allerede for flere år siden at skabe et selvstændigt område i serviceorganisationen, hvor kvalificerede softwareteknikere arbejder med support af dit anlæg.

Disse medarbejdere står til rådighed døgnet rundt og koncentrerer sig udelukkende om at besvare vores kunders spørgsmål omkring software hurtigt og effektivt.

Omfanget af ydelserne rækker fra spørgsmål om betjening, håndtering af problemer i tilfælde af fejl til udvidelser af vores software for at kunne integrere nye forretningsprocesser i eksisterende systemer.

Opgradering af eksisterende systemer med nye versioner holder dit anlæg teknologisk ajour. Dette er en service, som vi naturligvis stiller til rådighed for vores eksisterende kunder efter behov.

Desuden yder vi assistance med hensyn til kombinationen med tilknyttede systemer som anvendte databaser, driftssystemer eller grænseflader til andre systemer for, at det øverste mål - dit anlægs tilgængelighed - er garanteret.

  • Kvalificerede softwareteknikere til rådighed døgnet rundt
  • Lokale serviceteams verden over
  • Medarbejdere der er trænede i vores kunders sprog og kultur
  • Sammenkobling af vores softwaresupport med SSI Schäfers udviklingsmandskab fra andre områder (som f.eks. mekaniske komponenter)
  • Integration af andre producenter fra database- og driftssystemområdet
  • Indbinding af vores kundesystemer i SSI Schäfers supportnet for at kunne yde hjælp online
Information og rådgivning
Information og rådgivning

Ring til os:

+45 3253 1444

Vi hjælper dig gerne!!

…eller send os en e-mail

Download af brochurer
Download af brochurer
Vores branchereferencer

Select country

Close